Öyleyse Sen Unut Beni, Yeter ki Benden İsteme

Posted: 12 Aralık 2008 in Kitaplar
 
 
 
 

Dün yine yapayalnız dolaştım yollarda
Yağmurlarda ıslanan bomboş sokaklarda
Gözlerimde yaş kalbimde sızı unutmadım seni^^
Unutamadım unutamadım ne olur anla beni

Unutmak kolay demiştin alışırsın demiştin
Öyleyse sen unut beni yeter ki benden isteme
Gözlerimde yaş kalbimde sızı unutmadım seni
Unutamadım unutamadım ne olur anla beni

Yıllar ikimizden de çok şeyler götürmüş
Sen yeni yuva kurarken beni paramparça bölmüş
Gözlerimde yaş kalbimde sızı unutmadım seni
Unutamadım unutamadım ne olur anla beni

Yorumlar
  1. เร๓คเl diyor ki:

    ???

  2. ERMAN diyor ki:

    mrb cansel gercekten güzel bir anlatım sergilemişsin felsefe alanın geniiş seni kutlarım

Bir Cevap Yazın

